• Selvhypnose

     

    Tiro selvhypnose

    Guide til Tiro Selvhypnose og åndedræts-øvelse.

    Inden du starter selvhypnose eller dit åndedrætsøvelse, så beslut dig for hvilke positiv mål eller forandring du vil opnå.

    Vi er alle forskellige typer, nogle ser en film inde i hovedet når de lukker øjnene, andre ser noget der kunne ligne et eller andet, mens andre igen overhovedet intet ser. Alle er helt normale, det er kun foreskel på om du ser det eller om du skal bruge din fantasi og så forestille dig “hvordan du ser ud, når du ….” (for eks):
    Føler dig rolig og afslappet
    Er glad og positiv
    Får mere og mere energi og overskud

    Læg dig et behageligt sted, uden for mange forstyrelser og når du føler dig afslappet, så start lydfilen.

    Efter lydfilen, beslut at du vil forsætte i den positive mentale tilstand. Brug selvhypnosen ca. 2 gange om dagen i mindst 3 uger. Husk – skal du have vedvarende forandringer, så skal du kontakte mig og komme i hypnoseterapi. Den investering vil give store positive forandring i fremtiden.

    Lydfil med stranden!

    Lydfil med Engen

    ——————————————————————————————–

    Du kan også vælge min lydfil til Åndedrætsøvelsen, den bruge jeg selv og får meget stor glæde af.

    Lydfil til åndedrætsøvelsen!

    For eks. til søvnbesvær. Lad wow-følelsen være en selvtilfreds følelse, når du puster luften ud af lungerne. Fokusere på at kroppen bliver behagelig tungere og tungere, samt at du bliver mere og mere træt.

    Eller for eks. ved tankemylder. Lad wow-følelsen være roen i hovedet, stilhed og fred. Ønsk at det sker!

    Hvordan får du størst succes med hypnosen!

    Du kan få stor succes igennem selvhypnose, da effekten kommer ved at du VIRKELIG ønsker din forandring. Dog får du først den hel store effekt, hvis du først har været i min klinik, og har gennemført hypnoseterapi hos mig. Hypnosen eller selvhypnosen er afhængig af, at du er åben og nysgerrig, samt at du har tillid til at hypnosen virker, og til sidst en meget væsentlig ting: at du følger mine forslag, dvs. tænker på det jeg siger, og mærker, at det er dit brændende ønske.

    F.eks. når jeg siger på lydfilen: ”du slapper mere og mere af” og hvis du tænker ”uhmmm, jeg slapper da overhovedet ikke af”, så følger du ikke forslaget. Men hvis du i stedet gør de ting jeg foreslår, og du mærker og fornemmer det i kroppen, så følger du forslag.

    Ønsker du flere oplysninger om hypnose, se læs her!

    Jeg vil ikke længere være bremset af ….

    Herunder er en lydfil, en selvhypnose, som kan bruges til dig, der ikke længere vil være bremset af … en udfordring.

    1. Tænk på hvilken udfordring du ikke længere vil være bremset af ….! (for eks. bange for at køre bil, eksamensangsten eller lignende)
    2. Tænk også på noget du glædes ved, noget du har succes ved, noget du gerne vil mindes om igen. (for eks. at spille fodbold, være sammen med familien, dit arbejde mm.)
    3. Læg dig til rette, eller sæt dig i en stol og gør dig klar til at lyt til hypnosen.

    Du kan med fordel kombinere din mentale rejse med SDS Body massage, det skaber kontakten til kroppen og hjælper med at fjerne tankemylder.

Comments are closed.