• Selvhypnose

    Tiro selvhypnose

    Guide til Tiro Selvhypnose – Skridt for skridt.

    Beslut dig for hvilke mål (forandring) du vil opnå i selvhypnosen.
    I lydfilen, siger jeg, at du skal gentage målene igen og igen, eller bare tænk på hvad du ønsker dig, måske se en film der kører inde i hovedet.

    Eksempel:
    Jeg føler mig rolig og afslappet
    Jeg er glad og positiv
    Jeg har mere og mere energi og overskud

    Eller: forestil – visualisere – se dig i en film, som du ønsker at befinde dig i, se dig selv være glad og afslappet!

    Find et behageligt sted, uden for mange forstyrrelser.

    Lig dig et behageligt sted, og når du føler dig afslappet, så lyt til lydfilen.

    Efter lydfilen ‘Selvhypnose’, så beslut at du vil forsætte i den positive mentale tilstand. Og brug selvhypnosen 2 gange om dagen i mindst 3 uger.

    Lydfil med stranden!

    Lydfil med engen!

    De 2 lydfil er meget ens, de er 10 min. – “Stranden” skal du åbne øjnene når jeg siger det, mens “Engen” kan du forsætte med at slappe af til efterfølgende eller bare ligge dig til at sove.

    Du kan få stor succes igennem selvhypnose, da effekten kommer ved at du VIRKELIG ønsker din forandring. Hypnosen eller selvhypnosen er afhængig af, at du er åben og nysgerrig, samt at du har tillid til at hypnosen virker, og til sidst en meget væsentlig ting: at du følger mine forslag, dvs. tænker på det, jeg siger, og mærker, at det er dit brændende ønske.

    F.eks. når jeg siger på lydfilen: ”du slapper mere og mere af” og hvis du tænker ”uhmmm, jeg slapper da overhovedet ikke af”, så følger du ikke forslaget. Men hvis du i stedet gør de ting jeg foreslår, og du mærker og fornemmer det i kroppen, så følger du forslag.

    Ønsker du flere oplysninger om hypnose, se læs her!

    Jeg vil ikke længere være bremset af ….

    Herunder er en lydfil, en hypnose, som kan bruges til dig, der ikke længere vil være bremset af … en udfordring.

    1. Tænk på hvilken udfordring du ikke længere vil være bremset af ….! (for eks. bange for at køre bil, eksamensangsten eller lignende)
    2. Tænk også på noget du glædes ved, noget du har succes ved, noget du gerne vil mindes om igen. (for eks. at spille fodbold, være sammen med familien, dit arbejde mm.)
    3. Lig dig til rette, eller sæt dig i en stol og gør dig klar til at lyt til hypnosen.

Comments are closed.